Załóż firmę w AIP WSISiZ!
5 Edycja Konkursu na Biznesplany
Andersen & Wagner Cyprus Ltd.
Cambridge Python
Obecnie znajdujesz się: Strona główna / News / Rozpoczęły się zapisy do X edycji konkursu Global Management Challenge 2009

Rozpoczęły się zapisy do X edycji konkursu Global Management Challenge 2009

Dodane przez: Katarzyna Woźniak, wtorek, 10 marzec 2009

Tekst alternatywny

GMC to największy w Polsce trening zarządzania w wirtualnej rzeczywistości skierowany do studentów i menedżerów. Projekt jest oparty na symulacji komputerowej, która imituje rzeczywisty świat biznesu. Przedsięwzięcie istnieje w Polsce od 2000 roku, globalnie zgromadziło już 400 000 "absolwentów" GMC w 30 państwach. Co roku w krajowych edycjach startuje ponad 1500 osób.

„GMC odznacza się pewnymi szczególnymi cechami, które nie pozwoliły nam przejść obok niego obojętnie - możliwość rozwijania umiejętności pracy w zespole, myślenia analitycznego, planowania strategicznego, a wszystko to w oprawie, która potrafi „przykuć” do monitora na długie godziny. Konkurs dostarcza niesamowitych emocji!”
Jacek Kozioł i Krzysztof Krysztofiak, Uniwersytet Łódzki

Zespoły uczestniczące w konkursie wcielą się w rolę zarządów międzynarodowych spółek. Ich zadaniem będzie zarządzanie firmą poprzez podejmowanie szeregu decyzji z zakresu finansów, marketingu, produkcji, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi. Cel firmy to osiągnięcie jak najwyższej wartości akcji na giełdzie. GMC jest symulacją interaktywną, w której uczestnicy muszą przewidzieć postępowanie konkurencji i elastycznie reagować na zmiany rynkowe.

Konkurs składa się z programu treningowego, dwóch etapów rozgrywanych on-line (maj - lipiec, wrzesień - październik), finału krajowego (listopad) oraz finału światowego. Każdy etap obejmuje pięć cykli decyzyjnych. Wygrywa drużyna, której akcje osiągną najwyższe notowania na wirtualnej giełdzie.

Biorąc udział w konkursie studenci mają okazję zweryfikować swoją wiedzę akademicką, rywalizować z doświadczonymi pracownikami znanych przedsiębiorstw oraz zdobyć cenne doświadczenia. Dzięki GMC można zawrzeć nowe, ciekawe znajomości, nawiązać kontakty z potencjalnymi pracodawcami, a także uzyskać oferty praktyk, staży i pracy.

Zwycięska drużyna będzie reprezentowała Polskę na Finałach Światowych, a także otrzyma zaproszenie na studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego. Wicemistrzowie będą mogli uczestniczyć w seminarium z cyklu Autorytety, którego prelegentami byli już m. in.: prof. Philip Kotler oraz prof. Robert Cialdini.

Do konkursu zapraszamy studentów 2-5 roku z całej Polski, z uczelni ekonomicznych oraz technicznych. Projekt jest adresowany do przyszłych menedżerów, informatyków, matematyków, marketingowców, ekonomistów, inżynierów, fizyków etc. Studenci mogą startować w konkursie bezpłatnie dzięki wsparciu Sponsorów.

Aby wziąć udział w konkursie należy zebrać 3-5 osobowy zespół oraz zarejestrować go na stronie www.gmcpoland.pl.
Na zgłoszenia czekamy do 31 marca 2009.

Szczegóły na www.gmcpoland.pl
tel. (22)646-94-94, mail: info@gmcpoland.pl

Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Bank Millennium, Deloitte, METRO Group, Telekomunikacja Polska
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Marketing w Praktyce, Personel i Zarządzanie, TVN CNBC
Współpraca: Bankier.pl, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, qpracy.pl
Partnerzy na uczelniach: Gazeta Studencka, Korba.pl